• (063) 700 47 70
  • (067) 360 11 88
  • (050) 300 38 80
  • (044) 580 12 28


F.A.Q. / Допомога

У цьому розділі ви можете знайти відповіді на популярні питання наших клієнтів

Сайт на якому ви перебуваєте, має додаткові корисні можливості тільки при авторизації клієнта на ньому. Ви можете контролювати свій грошовий баланс, тимчасово включити собі доступ до мережі Інтернет за відсутності достатньої суми на рахунку, дізнатися свій персональний платіжний код для поповнення рахунку через платіжні термінали і онлайн сервіси, тощо.

Зайти на персональну сторінку можна з будь-якого місця в Інтернеті, не обов’язково будучи підключеним через мережу Української Інтернет Компанії. Спеціально реєструвати обліковий запис не потрібно. Ставши клієнтом УІК, при укладенні договору ви отримуєте логін і пароль, які потрібно ввести у відповідні поля натиснувши кнопку Вхід.

Облікові дані для входу Ви можете знайти у себе в договорі на останній сторінці, запросити ці дані через форму Зворотній зв’язок або уточнити в контакт-центрі нашої компанії по телефону..

Розділ знаходиться в стадії наповнення

Відповідно до внутрішніх норм Компанії, підключення Абонента має бути здыйснене протягом 24 годин. При великій завантаженості роботою, термін підключення не повинен перевищувати 3-4 днів з моменту надходження заявки на підключення.
Оптоволоконна мережа UIC побудована на базі найсучасніших технологій, устаткування провідних виробників, розміщення резервного устаткування і системи електропостачання дата-центру. Все це дозволяє підтримувати високий рівень безвідмовності системи і стабільності надання послуг.
Так, ви можете замовити індивідуальний тарифний пакет (для фізосіб зі швидкістю понад 300 Мбіт/с, для юридичних осіб – без обмежень) зі швидкістю до 1 Гбіт/с. Для надання послуг ми маємо декілька резервних каналів з пропускною спроможністю до 10 Гбіт/с, що дозволяє підтримувати високу якість і швидкість Інтернету-доступуг, а також стабільності їх надання.
Контакт-центр працює щодня з 09:00 до 21:00, окрім державних святкових днів. В ці дні може встановлюватися скорочений робочий день.
У відповідності із внутрішніми нормами Компанії, технічні фахівці повинні виїхати на проведення ремонтних робіт не пізніше ніж через 2-3 години, а у виняткових випадках (в разі високої складності ремонту або високої завантаженості технічних бригад) цей термін може бути продовжений до 24 годин.

Реклама